آموزش و توسعه

 

افراد و آموزش‌های سازمانی:

ایمپکت چه در زمینه آموزش‌های سازمان و چه در زمینه آموزش‌های عمومی، موفق شده‌است دستاوردهای قابل‌توجهی داشته باشد. هر شخصی که برای توسعه فردی خویش ارزش قائل است و جویای آموزش‌های اثرگذار و کاربردی می‌باشد، مخاطب ایمپکت است. از طرفی شرکت‌هایی که خواستار آموزش‌های حرفه‌ای با اثربخشی بالا هستند، ایمپکت را یک گزینه قابل‌اتکا می‌دانند.

 

فرآیند توسعه و یادگیری

آموزش و توسعهآموزش به کلاس درس و طرح تعدادی مبحث محدود نمی‌شود. این نگاه ایمپکت به توسعه و یادگیری است. به همین دلیل این مجموعه با استفاده از روش‌ها، سازوکارها و ابزارهای متعدد یادگیری و توسعه، اثرگذاری و ماندگاری آموزش را تضمین می‌کند. در این راستا سه عنصر اساسی همواره در آموزش‌های ایمپکت وجود دارد:

برنامه: در نگرش ایمپکت، آموزش یک رویداد نیست؛ بلکه یک فرآیند است. از این روی، آموزش‌های ایمپکت در سازمان‌ها به شکل برنامه‌های ماژولار طراحی و اجرا می‌شود و مشارکت‌کنندگان این فرصت را می‌یابند که یک مسیر توسعه را تجربه کنند و به مرور زمان، تغییرات واقعی در ذهنیات و رفتارهای خود را محقق سازند.

تنوع: آموزش، پرسش و پاسخ، بحث گروهی، ایفای نقش، تماشای فیلم‌های آموزشی، تمرین‌های فردی، فعالیت‌های گروهی و انواع بازی‌ها، بخشی از روش‌هایی هستند که در کارگاه‌های آموزشی ایمپکت مورد استفاده قرار می‌گیرند تا علاوه بر اجرایی شدن آموزش‌ها توسط مخاطبین، امکان بازخورددهی به افراد نیز برای مدرسین و تسهیل‌گران کارگاه‌ها فراهم شود.

ارزیابی: در بسیاری از برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی، ایمپکت تلاش می‌کند تا با استفاده از آزمون‌های پیش از دوره (Pre-test) و پس از دوره (Post-test)، میزان پیشرفت شرکت‌کنندگان را ارزیابی نماید.

 

گواهینامه:

logoکسانی که در کارگاه‌های آموزشی مجموعه ایمپکت شرکت می‌کنند، در صورت حضور کامل در تمامی جلسات آموزش، یک گواهینامه به زبان فارسی از انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران دریافت می‌کنند.

 

logo2همچنین شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های مرتبط با توسعه توانمندی‌های مذاکره و فروش، چنانچه به صورت کامل در آموزش حضور داشته باشند یک گواهینامه به زبان‌ انگلیسی از مجموعه The New Management Network  کانادا دریافت می‌کنند.

 

 توسعه قابلیت‌های رهبری و مدیریت

توسعه قابلیت‌های رهبری و مدیریتعملکرد سازمان‌ها، بی‌تردید تابعی از عملکرد مدیران آن‌هاست. در شرایط پیچیده، رقابتی و پرچالش امروز، قابلیت‌های مدیران در استفاده حداکثر از سرمایه‌های انسانی و غیرانسانی می‌تواند سرنوشت شرکت‌ها را تعیین کند.

مجموعه ایمپکت رهبران و مدیران سازمان‌ها را توانمند می‌سازد تا با اتکا به قابلیت‌های فکری و ارتباطی خود، نتایج مطلوب را محقق سازند. برنامه‌های توسعه قابلیت‌های رهبری در ایمپکت، متشکل از ماژول‌های مختلف است و فرآیند یادگیری و رشد را برای مدیران تسهیل می‌نماید. برخی از موضوعات و عناوین برنامه‌های توسعه رهبری ایمپکت عبارتند از:

  • TA برای مدیران
  • مذاکره حرفه‌ای برای مدیران
  • متقاعدسازی
  • ارائه و سخنرانی‌های مدیریتی
  • رهبری اقتضایی
  • شخصیت‌شناسی در مدیریت - با ابزار DISC
  • مدیریت فرهنگ سازمانی
  • تفکر انتقادی
  • رهبری تیم
  • تصمیم‌گیری
  • انگیزش کارکنان

 

 

توسعه مهارت‎های مذاکره و فروش

توسعه مهارت‎های مذاکره و فروشدر جستجو و کسب تمامی تمایلات و دستاوردهای یک انسان، قطعا پای انسان یا انسانهای دیگر در میان است. در نتیجه، موفقیت انسان‌ها در زندگی، به میزان قابلیت‌های آنان در زمینه مذاکره و فروش بستگی دارد. "دیوید میستر – استاد دانشگاه هاروارد"

 

ایمپکت در راستای تقویت مهارت‌های مذاکره و فروش، برنامه‌های توسعه مذاکره‌کننده حرفه‌ای و تربیت فروشنده حرفه‌ای را برای افراد و شرکت‌ها طراحی و پیاده‌سازی می‌کند.

 

برنامه‌هایی که در قالب ماژول‌های مختلف، یک مسیر موثر توسعه برای اشخاص در نظر می‌گیرد و ابعاد متقاوت مذاکره و فروش حرفه‌ای را در آن‌ها تقویت می‌کند. در این برنامه‌ها، مباحث زیر به افراد آموزش داده می‌شود:

 

  • اصول و فنون مذاکره حرفه‌ای
  • مهارت چانه‌زنی
  • فنون متقاعدسازی
  • شخصیت‌شناسی و فروش - با ابزار DISC
  • کاریزما
  • فن بیان و سخنرانی
  • فروش حرفه‌ای
  • مدیریت اعتراضات و مخالفت‌ها
  • نهایی کردن فروش
  • ارائه‌های حرفه‌ای فروش
  • مهندسی فروش

 

 

توسعه مهارت‌های بازار‌یابی و برندینگ

توسعه مهارت‌های بازار‌یابی و برندینگ

در زمانه امروز، بسیاری از روش‌ها، ابزارها و دیدگاه‌های بازاریابی، کارآمدی خود را از دست داده‌اند. مدیران و کارشناسان بازاریابی، برندینگ و تبلیغات و سایر فعالان حوزه بازاریابی، می‌توانند با حضور در کارگاه‌های آموزشی ایمپکت، رویکردها و فنون کاربردی مرتبط با این مقولات را فرا بگیرند.

  • مدیریت بازاریابی
  • مدیریت برند
  • تبلیغات اثر‌بخش
  • بازاریابی الکترونیک
  • تحقیقات بازار
  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • استراتژی‌ها و روش‌های قیمت‌گذاری
  • برنامه‌ریزی بازار‌یابی و طراحی استراتژی

 

آموزش روانشناسی فردی و سازمانی

آموزش روانشناسی فردی و سازمانی

بی شک هر فرد و یا گروهی برای رشد و ارتقای خود نیاز‌مند به‌روز شدن و روز‌آمد ماندن است. افراد زمانی موفق می‌شوند که ضمن شناخت خویش و دنیای پیرامون، بتوانند تعامل موثری بین این دو برقرار کرده و از ظرفیت‌های موجود بهترین بهره را برداشت کنند.

از این رو در ایمپکت بر‌آنیم تا با فراهم آوردن برترین خدمات آموزشی، به اشخاص و سازمان‌ها کمک کنیم تا بهتر و بیشتر توانمندی‌ها و کاستی‌های خود را شناخته و حداکثر پیشرفت به سوی اهداف خویش را تجربه کنند.

  • تحلیل رفتار متقابل TA
  • واکاوی تله‌های رفتاری
  • مدیریت استرس
  • کنترل خشم
  • خلاقیت و نوآوری
  • مدیریت رفتار
  • ارتباط موثر
  • روان‌شناسی عشق و انتخاب شریک عاطفی
  • روان‌درمانی چاقی و بیش‌خوری

 

توسعه مهارت‌های زبان انگلیسی تجارت

توسعه مهارت‌های زبان انگلیسی تجارت

فضای امروز کسب‌وکار، یادگیری زبان انگلیسی تجارت را تبدیل به یک الزام کرده است. عدم آگاهی به اصول حرفه‌ای مکاتبه و مکالمه به زبان انگلیسی، معمولا منجر به اشتباهات مهلکی از سوی افراد و شرکت‌ها می‌شود. ایمپکت در راستای تقویت قابلیت‌های زبان انگلیسی برای برقراری ارتباطات حضوری و غیرحضوری، تعدادی کارگاه آموزشی تخصصی برگزار می‌کند و مهمترین قواعد، استانداردها، عبارات و لغات کاربردی زبان انگلیسی تجارت را به شرکت‌کنندگان می‌آموزند. برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • مذاکرات تجاری بین‌الملل
  • مکالمات رسمی تلفنی به زبان انگلیسی
  • نامه‌نگاری حرفه‌ای اداری و تجاری به زبان انگلیسی
  • آیین نگارش قراردادها به زبان انگلیسی
  • معارفه و انواع ارائه به زبان انگلیسی در جلسات تجاری
  • زبان انگلیسی بانکداری

 

تیم سازی

تیم سازی

یک روش نوین برای ایجاد انگیزه در کارکنان یک سازمان و تقویت روحیه کار تیمی در آن‌ها، برگزاری برنامه‌های تیم‌سازی است.

 

ایمپکت، با بهره‌گیری از شیوه‌های به‌روز و کاملا تعاملی، جلسات و برنامه‌های تیم‌سازی را برای شرکت‌ها طراحی و اجرا می‌کند.

 

در نتیجه‌ پیاده‌سازی این گرد‌هم‌آیی‌ها و استفاده از انواع بازی‌ها و فعالیت‌های گروهی، اعضای یک سازمان با یکدیگر بیشتر آشنا می‌شوند؛ راپورت‌سازی در بین آن‌ها صورت می‌پذیرد؛ نفرات، کار در تیم را تجربه می‌کنند و میزان تعلق خاطر ‌آن‌ها به سازمان افزایش می‌یابد.