درباره ایمپکت

مهسا سرمدی

مهندس مهسا سرمدی

موسس و مدیر عامل Impact

مدیرعامل شرکت مهندسی بازرگانی تدبیرکاشانه مانا

مدیر فروش و مشاور نمایندگی شرکت لیکا

مدیر فنی و مهندسی شرکت قبا

در کشور ما برای اکثر افراد، ورود به دانشگاه و یافتن شغلی نزدیک به رشته تحصیلی و ادامه فعالیت در آن بدون هیچ چالشی تا زمان بازنشستگی مطلوب‌ترین گزینه بوده و حقوق ثابت و امنیت شغلی جزو مزایای این گونه شغل‌ها به حساب می‌آید روحیه استقلال طلبی برای کاوش موقعیت‌های جدید، یکی از این فارغ‌التحصیلان را به سمت ایجاد یک کسب‌ و کار جدید سوق داد.

نگرانی‌هایی که ریسک بالای شکست در کسب‌و‌کارهای کوچک به‌ ویژه در در دوره رکود عمیق اقتصادی کشور وجود داشت، بسیار کشنده بود. در سال اول شروع، در میان رقبا به دست آوردن تنها ۱% از بازار فروش ناامیدکننده و فاجعه‌ آمیز به نظر می‌رسید.

درآمد حاصل از این کسب‌وکار با تلاش چندین برابر در بهترین شرایط، معادل با درآمد ثابت شغل قبلی بود که این موضوع از دید اطرافیان یک شکست تلقی می‌گردید. در سال دوم اما پیشرفت، خیره کننده بود؛ به چنگ آوردن ۲۰% سهم بازار و کسب رتبه اول در بازار فروش محصول و سپس حفظ این رتبه به مدت ۶ سال پیاپی با اختلاف معنی‌دار نسبت به سایر رقبا.

با مطالعه و پژوهش‌های فراوان، عواملی که مربوط به تحولات شگفت‌انگیز در زندگی و کسب‌و‌کار می‌شود توسط وی بررسی گردید و این نتیجه حاصل شد که راهکارها و ابزارهای موفقیت دیگر راز نیستند، ولی بیشتر مردم آنها را نادیده می‌گیرند. Impact ثمره ایست از تجربیات و پژوهش‌های کاربردی او به همراه بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ بهترین اساتید و مشاوران کسب و کار، روانشناسی، مدیریت، ارتباطات و مهارت‌های فردی.

 certificate     license

چرا ایمپکت؟

  • اگر نتوانیم اثرگذار باشیم با شما همکاری نمی‌کنیم.
  • از روش‌های کارگاهی برای انتقال آموزه‌ها استفاده می‌کنیم.
  • فقط راهکارهایی ارأيه می‌دهیم که در عمل و تجربه، آزمایش شده باشند.
  • از نسخه‌های آماده پرهیز می‌کنیم و آموزش را با شرایط و نیازهای شرکت شما متناسب‌سازی می‌نماییم.

 

ارزش های ایمپکت:

  • نوآوری: بسیاری از راه‌کارهای گذشته، حلال مسايل امروز و فردا نیستند.
  • تمایز: آنچه همگان انجام می دهند، انجام شده؛ خلاها را باید پر کرد.
  • تاثیر پایدار: آموزش تنها زمانی معنی دارد که منجر به تغییرات ماندگار شود.
  • آگاهی: پیش از شناخت و تفکر، ارايه راهکار و خدمات غیر ممکن است.
  • مخاطب محوری: مخاطب یک برنامه آموزشی، نقش مرکزی دارد و راهکارها باید متناسب با او باشد.